VERKKOKAUPAN YHTEYSTIEDOT
Sähköposti: info[a]alposet.fi
Puhelin: +358 40 623 9477 tai +358 45 203 1511
Postiosoite: Muovilaaksontie 6, 82110 Heinävaara
TILAUS
Asiakkaan tilaus on sitova, kun se on tallentunut verkkokaupan palvelimelle. Sitovan tilauksen muuttaminen tai peruminen onnistuu vain Alposet.fi:n toimesta. Alposet.fi:ssa tehdyn kaupan toimituksien ja maksujen osalta noudatetaan Alposet.fi:n tilaushetkellä voimassa olleita toimitus- ja maksuehtoja sekä tuotehinnastoa. Alposet.fi:n tuotteiden hinnat on ilmoitettu verkkokaupan sivuilla ja vahvistetaan Alposet.fi:n toimittamassa tilausvahvistuksessa. Tuotteen hinta määräytyy tilaushetkellä voimassa olevan hinnan mukaan. Alposet.fi pitää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja.
TOIMITUS
Tilauksia toimitetaan arkipäivisin. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 1–5 arkipäivää.
Pienimmät tilaukset toimitetaan kirjelähetyksenä ja suurempien pakettien nouto onnistuu lähimmästä Schenkerin toimipisteestä. Tilaukset toimitetaan tilaajaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan osoitteeseen tai osoitteen mukaiseen toimituspisteeseen. Tilaaja vastaa toimitusosoitteen oikeellisuudesta.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa Alposet.fi:lle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
PALAUTUS
Tilaajalla on tuotteen vaihto- ja palautusoikeus. Alposet.fi noudattaa verkko-ostoksissa 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeutta, joka tulee suorittaa 14 päivän kuluessa siitä, kun paketti on noudettu. Yli 14 päivää asiakkaalla olleita tuotteita Alposet.fi ei hyväksy palautettaviksi. Tällaisessa tapauksessa tilaus lähetetään takaisin. Tämän hinta koostuu Schenkerin paketinlähetyskuluista riippuen paketin koosta meille 8-11 € sekä uudelleen lähetyksestä 8-11 €, yhteensä 16-22 €.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse ([email protected]), jos haluat palauttaa tuotteesi. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön sekä kaikkien tuotelappujen tulee olla tallella ja hyvässä kunnossa. Tuotteen voi palauttaa sen lähetyspakkauksessa huolellisesti suljettuna. Pakkauksen osoitetarran viivakoodin tulee olla ehjä ja osoitteet luettavissa, jotta se kelpaa takaisin lähetettäväksi. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jos paketin osoitekortti on vaurioitunut ja haluat palauttaa tuotteen.
Palautettava paketti toimitetaan siihen Schenkerin palvelupisteeseen, josta paketti on noudettu.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
MAKSUTAVAT
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku. MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payment Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: [email protected] Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
TILAUSVAHVISTUS
Tilausvahvistus lähetetään tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
TOIMITUKSEN SEURANTA
Toimitamme tilaukset Schenkerin toimipistepaketteina. Schenker ei lähetä erillistä seurantatunnusta paketin vastaanottajalle. Ole meihin yhteydessä, jos haluat tietää, missä tilauksesi on matkalla.
VIRHEELLINEN TOIMITUS
Oy All-Plast Ab vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta. Jos toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus tehdä tästä viipymättä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla osoitteeseen info[a]alposet.fi tai soittamalla numeroon +358 45 203 1511. Asiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 9–15. Virheen kuvaus tulee liittää ilmoituksen mukaan. Asiakkaan on palautettava virheellisesti toimitetut tai vahingoittuneet tuotteen normaalin palautusohjeen mukaisesti ilman aiheettomia viivästyksiä. Virheellinen tuote korvataan asiakkaalle kuluitta toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajan ilmoittamalle tilille, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.
Toimitusehdot muokattu 28.2.2025